İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.

9 Ocak 2015 Cuma

Sessiz Hikâye…


Kendimi anlatırken... Bir baktım ki, sayfalar bomboş... Herkese küserim. Bir kelam daha etmem halden anlamayan insanlarla… Ve bir tebessüm daha düşer yüzümden. Eylül yalnızlığı değiyor yüreğime. Nevbahar'dan hazan mevsimine.
Başımızın üstünde, bizim yasalarımızın hiçe sayıldığı bambaşka bir dünya gizli. Bir bilinmeyen içinde yarınımızın kaderi yazılı… Hepimiz, kayıplarımıza dayanabilecek şekilde yaratıldık…
Toprak altında bir yürek, üstü örtülmüş bir hayat…Herkesin bir hikâyesi, bir sevdası vardır ve bir duası hayatta ya hikâyesi, ya sevdası ya da duasının izi bakidir. Herkesin bir kalemi vardır ve birde bomboş sayfaları…
“Hayatım boyunca hikâyemi anlatabileceğim kimseye rastlamadım, hiç kimseye…”
Karanlık zifiri karanlık bir gece bütün suç ben de gece olsaydım keşke... 
Bambaşka düşlere, yüreklere sahip nefslerin yolları bir anda, hiç beklenmedik hikâye ile kesişir. Hayata dair tüm bu duyguları bir daha tadabileceğini hayal bile edemeyen nefs için her şey yolundadır. Ta ki… Yarının sırlarıyla dolu hayat verdiklerini geri isteyene kadar...
Uzar gider bu hikâye….

0 yorum:

Hatırlatma!!!

Copyright © 2010-2023 Haktan Kalay

İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.
Alıntılanan sadece yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.
Bu blogda yer alan tüm müzik, fotoğraf ve diğer telif hakkı içeren içerikler salt tanıtım amaçlıdır.

İletişim: Email




 
Google+