İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.

27 Eylül 2014 Cumartesi

Çıkmaz Sokaklar

Eminim ki ben zihnimdeki çıkmazların içinde kendimi kaybetmişken… Yarının mutlulukları, dünün kabuk bağlamayan yaralarına yenik düştü. Kim kendisine mutlu, kim yarasız diyebilir ki? Her ikisi de göreceli.
 
İnsana kendisi hakkındaki gerçeği ne verebilir…
Daha ne kadar sürecek bu; Hayatın birbirine hep karşıt yaşanmış ve yaşanacaklara dair kaotik deneyleri. Yaşam sürekli kaçıyor yaşadıklarımdan. Ben ise bütün hayatı hiç düşünmeden üzerime alıyorum. İçimde derinlerden gelen bir ses, bana farklı bir şeyler anlatmak istedi. Ama ben, dinlemedim.
O bilinmez ilk nerede ve ne zaman başladı! Beni, seni yürüdüğümüz bu yola kim çıkardı, bugüne kimler taşıdı?

Yaşamım âlemin akışının neresinde?
Hangi nedenlerin sonucunda hayat buldu?
Hayat bir ihtimallerden, varsayımlardan mı ibaret yoksa zihnimizin bir yolculuğu mu?
Bizi ve zihnimizi esas yoran bitmeyen tekrarlayan dejavular mı…

İnsan yoksa başka hayatların komisyoncusu mu?

0 yorum:

Hatırlatma!!!

Copyright © 2010-2023 Haktan Kalay

İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.
Alıntılanan sadece yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.
Bu blogda yer alan tüm müzik, fotoğraf ve diğer telif hakkı içeren içerikler salt tanıtım amaçlıdır.

İletişim: Email




 
Google+