İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.

29 Ocak 2015 Perşembe

Aşk Bir İhtilâldir

Söyleyebildiklerimden daha fazlasını anla.
Anlatılmamış sükûnet… Her gün dün gibi.
Mağlup oldum sen çıkmazında vefasız bir aşka. Şimdi günahlarda adaklarım. Kavuşmanın hükmünü bağlayan ayrılıklardır. Sana gelemeden kendimden eksildim. Kabul ettim.
Hayatı kendi renklerimle süsledim…
Sen de orada kal diyor şeytan.
Bitmesin diye bitmiş olan…
Sevda üstüne nefs ne söylemişlerse yalandır.
Her yüreğin içinde bir aşk saklı…
Bilirsin ya en son yürek ölür ve aşk yüreğe emanettir.
Kıyamette AŞKI yürekten soracaklar.
Ve... Bilirim; Aşk Bir İhtilâldir





 
 


 
 

0 yorum:

Hatırlatma!!!

Copyright © 2010-2023 Haktan Kalay

İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.
Alıntılanan sadece yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.
Bu blogda yer alan tüm müzik, fotoğraf ve diğer telif hakkı içeren içerikler salt tanıtım amaçlıdır.

İletişim: Email




 
Google+