İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.

5 Aralık 2014 Cuma

Ahrazın Rengi

Sukut ol dinle! Kendin ol dinle!
Affetme istersen dinle! Ama dinle! İlla dinle!...

AHRAZ yani susmak. Ölüm sözcüğünü aşkın soluğundan içenler Lâl olmaktı yârin harfsiz alfabesiz gözünde.
Konuşsam  ahraz olur nefsim.
Dile gelse renkler hangi renk anlatır beni bilmem...
Mimle elif  arası suskunluğum,
Gitmeliyim artık,Yüreğim beni arar
Bende yalnızım KIRMIZI kadar...

Anladım ki, sevdaya dahil  olan her şey susuyor.
Anladım ki  sevdaya dokunan her şey yanıyor...
Yüreğimi dinle!....
Yangın yerine bak!..
Ateşten külden kordan ne var elimde!..

1 yorum:

Mehmet Emre Bektaş dedi ki...

Anladım ki sevdaya dokunan her şey yanıyor..Yüreğinize sağlık..

Hatırlatma!!!

Copyright © 2010-2023 Haktan Kalay

İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.
Alıntılanan sadece yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.
Bu blogda yer alan tüm müzik, fotoğraf ve diğer telif hakkı içeren içerikler salt tanıtım amaçlıdır.

İletişim: Email




 
Google+