İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.

1 Nisan 2016 Cuma

Yüreğim mi?


Yüreğimdeki cümleler seni  anlatsa da olduğundan,anlatılandan çok daha fazlasın. İçimdeki “SEN” mi?
Sana olan sevda uzun ve çetin bir yolculuk gibi...
Yüreğimde sana ait parmak izlerini, asla silemedim.
Bütün yollar sonunda beni sana ulaştırıyor.
Her yolun sonunda yüreğim seni bekliyor.
Pusuda sanki sürekli sana olan sevdanın gölgeleri.

Yüzleşmekten yorulduğum yüreğim, ardında bıraktıkların… ve senden sonra faili meçhul yürek...
Anladım ki…
Sevda yürekli beslenir.
Yüreğin yüreğim ,sevdan sevdam, ne bir başı var ne de bir sonu.
Herkesin bir öyküsü var, benim öyküm sensin,seni alsan  gerisinde ne ben kalıyorum ne bir öykü.
Seni sevmenin en zor olan tarafı ne biliyor musun? 
Sana olan Sevdanın Cehenneminde her gün har olup yanmak ve hiç yanmamışım gibi yaşamak.

Nasıl inkar edebilirim ki?

Yaşadıklarımızın bende kalan derin unutamadığım izlerini ...
Yine SANA uyandım bu sabah.
Bu aralar ne çok ihtiyacım var SANA...

0 yorum:

Hatırlatma!!!

Copyright © 2010-2023 Haktan Kalay

İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.
Alıntılanan sadece yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.
Bu blogda yer alan tüm müzik, fotoğraf ve diğer telif hakkı içeren içerikler salt tanıtım amaçlıdır.

İletişim: Email




 
Google+